nattgöra (lite sent)

Hur har ditt 2011 varit?

Väldigt upp och ner, men helt okej tror jaf.

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Gud.. jag har ingen aning..

Vad var din största framgång 2011?

Har inte haft så mycket framgång men jag tror jag är lite säkrare i mig själv.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Oj det är svårt men The Drums, Pete Doherty, Kristian Anttilas musik.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var faktiskt ledsnare om jag ska vara ärlig.

Vad fick dig att må bra?

Framförallt min familj, men såklart mina vänner.

De bästa nya människorna du träffade?

Jag har träffat mycket nya fina människor, men ingen som jag är så nära.

Bästa konserten?

Det är utan tvekan Morrissey.

Har du haft ett förhållande under 2011?

Nej.

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?

Jag har ingen aning, men självklart hoppas jag.

Har du några löften inför år 2012?

Skita i allt och leva lite mer. (träna!!!!)

Vad ser du mest fram emot med år 2012?

Jag ser fram emot sommaren och festivaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0