love is all

Tittade igenom min blogg och upptäckte att den i stort sätt bara handlade om kaffe. (haha)

 

Men.

 

Jag har tänkt lite, jag måste börja uppskatta det har jag har mer.

De människor jag har som älskar mig och min fina familj.

 

För visst vill man vara snygg och ha det perfekta livet. Men vem fan har det egentligen?

Jag ska från och med nu, sluta klaga och göra det bästa av livet.

 

Jag kan ju faktiskt bli påkörd av en bil imorgon. Vem vet.

(Det var faktiskt herr Lundberg som fick mig att tänka om. Vilken man han är, den där mannen.)

 

Så nu ska jag inleda mitt påsklov med positiv anda och sen på söndag åker jag till Magaluf.

 

(I helgen firade vi min kära vän Emelie som fyllde hela 18 år! Du är bäst! )


Kommentarer
Postat av: emelie

Hihi åh du är bäst!! OCH vilka fina tankar, vi kan vara glada tillsammans! :)

2012-04-10 @ 14:44:48
Postat av: Anonym

JA NU SKA VI VARA GLADA OCH LEVA LITE!!

2012-04-10 @ 16:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0