steven patrick

Tog mig till skolan, med hjälp av en syster som inte kunde somna om inte jag gick upp.Det funkade.
Av någon ful anledning så går det inte att hoppa ner en rad, och göra fina stick osv. med min dator, med alla mac datorer jag använt, arlse och så.
Igår träffade jag märkliga människor (apor) som hoppade runt i gräset och gjorde läten. Hm.
Fortfarande innerligt glad för att min finaste man (gubbe) kommer till Hultsfred, det blir great!
Annars, inget annars, bara så och så och så hejdå.





Kommentarer
Postat av: emelie

Det fungerar inte för mig heller, inte på varken pc eller mac. Skriv: <br /> för varje "hopp" du vill ha sås fungerar det!! :)

2011-05-09 @ 15:15:46
Postat av: ANNABELLE

tack emsliii!!!! :)))))



SÅS HAHA :D

2011-05-10 @ 00:12:27
Postat av: emslii

ÄLSKAR SÅS.. fast det verkade inte fungera på ditt nya inlägg :S:S:S::S:S::S konsti :S solen idag igen tyckerj ag, man vill leva. jag bringar filten. vi kan sitta i norr. ta en termos? SPELA KORT NÅN JÖVLA GÅNG

2011-05-10 @ 09:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0