att du är knäpp och konstig på något sätt

Denna helg var kanske inte den bästa, men det får duga.
Hade det trevligt ett tag igår iallfall, sen blev det ju som det blev..

Idag så var det hit och dit man skulle, men satan vad jag mådde idag så
jag låvade far min att stanna hemma mot ett paket cigg och en bilresa till
katrineholm imorgon, lämnade nämligen mitt liv hos syster igår..

Ångrar lite att jag inte såg daniel adams ray, Lisa är här och hon verkade verkligen
uppskatta konserten ( konseter i sig är något av det bästa som finns. )
Men men, vin funkar också hoho.

Nu ska krunegård och fläkten få göra sitt, sen får vi se..






(duäridiotdinjävlaidiot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0