oförlåtligt.

kollade igenom min bilddagbok lite och kom och tänka på tove naeve
(du läser väl inte min blogg tror jag, om du gör ta gärna åt dig)
fyfan vad hon förstörde mig, jag tror hon fick min självförtroende att
bli väldigt mycket sämre. varenda jävla dag fick jag nån kommentar om
hur fet jag var eller att jag såg ut som en gris. att jag och min mamma
var horor sa toves lillayster, lite komiskt eftersom tove själv sagt att
hennes mor vart strippa..
jag minns hur jag mådde under den perioden, när jag åkte och hälsade på
henne och betala för det var de första hennes kompisar gjorde var att
göra spy tecken och trycka upp näsan och flina, jag låtsades som om att
jag inte såg tove brydde sig inte. minns hur jag låtsades gå runt och se
ut som om allt var jätte bra fast jag egentligen var livrädd för att toves
kompisar skulle börja bråka med mig, jag ville bara hem.
jag vet inte varför jag ens brydde mig om den där jävla människan.
antagligen för att hon var snäll när jag var med henne själv och för att jag
inte hade någon annan. var väldigt rädd för att bli ensam under den perioden.

just nu vill jag typ slå henne eller nej det vill jag inte allste jag vill skrika åt
henne. tala om för henne vilken jävla fitta hon var, för det var hon.
jag avskyr den människan så otroligt mycket. en människa som jag aldrig
någonsin skulle kunna ha ett vanligt samtal med.
jag skulle aldrig låta någon trycka ner mig som hon gjorde nu.
har väl lite mer i skallen och förstår vad som inte rätt.
du förstörde halva min högstadietid. jag hatar dig, jag menar det.


så jävla snygg är du då inte, inte jag heller för den delen.

Kommentarer
Postat av: emelie

blä på henne, och annabelle, du är fin <3

2010-09-20 @ 12:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0