lena 60 igen

Om vi alla staplar, alla saker som vi har.
Ovan på varandra, som ett torn.
Tror du att vi nånsin hittar, någonting i himlens ficka.
För molnen gömmer säkert någonting

Jag vill. Vara allt som jag saknar. Titta ner från Himalaya, på alla ni som ler.
Och ta mig. Till en stad utan saknad. Till ett land som har allt det där som fanns när vi var små.
Och allt jag ville göra när jag var tretton år.
Var att sjunga längst fram i ett band.
Och inte känna något ansvar, aldrig någonsin bli som pappa, Men vi dör ju alla inuti.

Jag vill. Vara allt som jag saknar. Titta ner från Himalaya, på alla ni som ler.
Och ta mig. Till en stad utan saknad. Till ett land som har allt det där som fanns när vi var små.

Inatt, så vill jag va helt fri.
Inatt, så vill jag va helt fri.
Inatt, så vill jag va helt fri.
Och inatt så vill jag vara fri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0