skägg, kaffe och survivor

min dator hade feber så han fick vila ett tag..
mina dagar ser exakt likadana ut nu för tiden.
somnar runt 5-6 på morgonen, tänker att jag ska gå till skolan.
vaknar runt 3 (idag halv fem) får panik över att jag inte varit i skolan.
dricker för mycket kaffe, röker fula cigg.
lyssnar på hästpojken.
planerar att gå till skolan nästa dag.
brukar inte funka.
tänk om.. tänk om.. jag var rik då kunde jag åka till typ spanien nu eller kanske göteborg eller australien?
fyfan. jag är så trött på allt just nu, igen vill höra, men jag vill så gärna prata..
är det inte bonde söker fru på onsdagar? jag gillar det pogrammet. alla bönderna är ganska fula, det gör mig glad.
skadeglädje, nej men är trött på alla smala flickor som i paradise hotel som jag också ska kolla på.
kom på att natt teve när man bara har ca 3 kanaler att välja mellan är det bästa.
hittat massa att götta mig i, survivor, bondi beach blablabla dö.
saknar att tigga kaffe av amanda i skolan.
skägg. (skägg är snyggt)

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tkr du kan komma till skolan , :(

jag saknar dig här !

2010-10-28 @ 13:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0