no life

(SOMMAREN 2010)

Har du druckit tills du spytt?
det har nog hänt ja..
Sårat någon? det hoppas jag inte..
Förlorat en vän? nästan
Kysst en främling? haha
Tagit droger? tycker inte att det räknas som drog, men ja.
Haft en sommarflört? nee
Gråtit? för ofta
Skrattat tills du kissat på dig? haha va!
Tältat? festival tältat 
Varit vaken en hel natt? allt för många
Solat? ja, det var ju sommar?
Badat? jadå
Haft ett förhållande? nope
Gjort dig riktigt illa? nej
Gjort några nya piercingar/ tatueringar? JAG VILL TATUERA MIG! :(
Läst en bok? when we were winning! 
Skickat fel sms med flit? hur ska jag kunna veta :S
Suttit vid datorn en hel natt? nej
Näckat? underkläder, så nej.
Solat naken? nej
Fått utegångsförbud? får inte sådant
Sagt “jag älskar dig" och menat det? självklart
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? neje
Pussat någon utav samma kön? ja
Sjungit högt på ett berg? hmm man vet aldrig
Kysst någon i regnet? vad vet jag
Kysst någon du inte borde? nej
Hur många har du kysst? inte många iallfall
Tappat rösten? nej
Varit på festival? emmaboda och arvika ♥
Gått upp i vikt? det skulle vara hemskt o det hänt..
Gått ner i vikt? folk har sagt det, inte enligt mig.
Bränt dig? jaaaa
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nee
Varit utomlands? nej
Gjort ett bra köp? jadå
Tagit upp kontakten med en gammal vän? hälsade på hannele vid badet, räknas det?
Haft skadeglädje? hmm jaa
Sovit under bar himmel? nej
Vad kommer du sakna mest? emmaboda festivalen helt klart, arvika också lite, babyshambles♥
sena nätter i solen.
Har du svart ärligt på alla frågor? självklart.

Kommentarer
Postat av: julia.

jo tack!

den är köpt på lola-may.

2010-10-08 @ 16:05:45
URL: http://tearriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0