fan va arg....

åh jävla kukkäft. vill slå ihjäl någon. m du bara visste människa, vad du river, drar, klipper.
trycker, krossar, trampar med din bara blick och om du visste  så skulle du lägga av, ueeehwww idiot!
facebook, cigg, facebook, cigg, youtube.
den här datorn ger mig ingen sömn. hur många timmar blev det inatt då.
runt 3 kanske, räcker inte för mig egentligen. jag bara låtsas.
och nu sitter jag här ensam i en tom kall matsal och funderar över saker som inte borde funderas över..
hmm... fredag, Eskilstuna, lollo och sara. så ser det ut i mina ögon. kanske inte i deras tyvär.
kaffe mer kaffe jag vill ha mer kaffe mina ögon vill inte ge mig kaffe då för i helvete.
prkle.
har fått någonting på lepeeen så jag knappt kan dricka kaffe, fan då. fan vilken jävla morgon o vafan är klockan och vad fan vill du? dra hejdå
jag hatar för mycket som någon sa till mig, man borde älska ist tyckte han.
tycker jag med, men det är svårt att älska människor som gör än illa, eller?
tack o hej leverpastej // bert fjärt ♥
hej du är cool hejdå

Kommentarer
Postat av: Stefan

Snälla döda mig inte, räcker det med att ge mig stryk ?

2010-10-12 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0