klubbland

att du inte ägnar en endaste liten ful jävla tanke åt mig, det gör mig ledsen.
trodde vi som inte finns mer var lite mer än så. (fem år är mycket tid)
sitter här i vanlig ordning klockan sex på morgonen med blanka ögon och
funderar och undrar varför jag ens.. ens bryr mig.
håkan hellström, cigg, magda, kaffe, inte skola gör mig just nu.
okej ska till skolan idag utan sömn, inte kul.
Jag vet att du är ledsen
Jag är ledsen med
För allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va
Jag läser aldrig Proust igen
För slutet gör för ont i mig

Slutet har just börjat mellan dig och mig

Kommentarer
Postat av: amanda

det är inte sant. för jag tänker på dig varje dag. och saknar dig. och hatar mig själv lite. du är fortfarande en av mina bästa vänner, vill inte glida ifrån dig, vill inte att det ska bli som med "c" duvet.. vi borde sesnågon dag. och prata.

2010-12-10 @ 14:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0